top of page
Search

"זהו הזמן זה היום זה הרגע...החופש קורא לי לצאת לחיים חדשים..." (יעקב גלעד)

זה היה השיר שהתנגן לי בראש אז, לפני 8 שנים.

22 ביולי 2015, הגשות סמסטר שישי ואחרון בלימודי עיצוב פנים. אחרי כ3 שנים אינטנסיביות ביותר, בהן שילבתי עבודה, בית, משפחה ולימודים.

אני זוכרת את ההתרגשות הגדולה שהייתי בה, את הציפייה לבאות.

זה לא פשוט לקבל החלטה לעשות שינוי באמצע החיים ולעמוד מאחוריה גם כיום, 8 שנים אחרי.


עמוד מחוברת הגשה- חתך הקומות. שימו לב למדרגות- תודו שזה מרשים

באותה תקופה עבדתי כמנהלת משרד עו"ד בוטיקי שעובד עם לקוחות מחו"ל. אחד מהם רכש דירה בלב ת"א ורצה לשפץ. הבוס שלי דאז שאל אם אני מעוניינת, וכהרגלי, אמרתי כן בלי לדעת איך בדיוק אני עושה את זה ועוד באנגלית במבטא בריטי...


מכיוון שחוויתי מעט חוסר ביטחון, פניתי ליניב פארי, חברי לספסל הלימודים ששפע ביטחון עצמי, ואמרתי לו- אנחנו עושים את זה ביחד. אתה תספק לי את הביטחון ואני את האנגלית וביחד נעצב ונשפץ. כך הגענו לפגישה עם הזוג הבריטי, עם סקיצות והזמנת עבודה והכל באנגלית.


לא קיבלנו את העבודה, אבל, זה שמכר להם את הדירה התרשם מאיתנו ופנה אלינו שנשפץ עבורו את הדירה שהוא קנה וכל השאר היסטוריה.


הסכם העבודה הראשון שלי- ברור ששמרתי :-)

את הפרויקט הראשון שלי, אני צילמתי


כך קרה שבאמצע הסמסטר האחרון התחלתי את הפרויקט הראשון שלי, אחריו הגיעו כל השאר.

במבט לאחור אני תמיד חושבת איזה אומץ היה לי אז בתחילת הדרך, בעצם גם היום.


כי מאז אותו פרויקט שיפוץ משותף, בזכות אותו אומץ, ב"ה כל הזמן יש פרויקטים שנמצאים בשלב כזה או אחר. ולכל אורך הדרך שעשיתי ועדיין עושה, אני מחזקת ומגדלת את שריר הביטחון שלי וממשיכה לומר כן להזדמנויות שנקרות בדרכי, אח"כ שוברת את הראש ומוצאת דרך להתמודד עם האתגרים.


השנים עברו ולפני שנתיים קיבלתי פרויקט נוסף מלקוחה אחרת של אותו משרד בו עבדתי, כמובן שהכל התנהל באנגלית, מזל שהביטחון שלי השתפר עם השנים 😊


אני ביום צילומים לפרויקט המרגש הזה. צילום: יהודית הופמן-מג'ר

אחד הדברים החשובים שלמדתי עם הזמן, זה כמה הביטחון הזה חשוב, לא רק עבורי, אלא גם ובמיוחד ללקוחות שלי. כמה שקט נפשי נותנת להם הידיעה שאני מלווה אותם בתהליך ומשרה עליהם ביטחון, שאני עוזרת להם לקבל החלטות במקומות בהם הם מתקשים לקבל אותן לבד, שאני הולכת איתם יד ביד לאורך הדרך.

כשמתעוררת בעיה בשטח, אני מוצאת לה פתרון - המוטו שלי שהכל פתיר

כמו שאני לומדת להכיר אותם, כך הם לומדים להכיר אותי ויודעים שבמידה ויהיה משבר, אנהל אותו בביטחון. הרי לכל בעיה אפשר למצוא פיתרון. נכון, לפעמים זה צריך להיות פיתרון יצירתי- אבל היי, חלק מלהיות מעצבת זה להיות יצירתית.


ומה עם יניב? החברות שצמחה ביננו בתקופת הלימודים, ממשיכה עד היום. גם הוא הפך לעצמאי ובאהבה גדולה עוסק בהלבשת טקסטיל לבית, ובכל פעם שאני מחפשת ווילונות או טפטים ללקוחות שלי, אני פונה אליו. עכשיו גם אתם תוכלו לפנות אליו - https://www.yanivpeeri.co.il/


יניב לא אוהב להצטלם, נכון שלא מרגישים? :-)

בחודשים הקרובים, אשתף איתכם מדוע אני כל-כך אוהבת לתכנן ולעצב חללי עבודה לחברות ומשרדים ואחשוף קצת את הדרך שלי לייצר חיבור בין העובדים למקום העבודה שלהם, ומדוע זה כ"כ חשוב לשקף את ערכי המותג בעיצוב הפנים המשרדי.

אשמח שתמשיכו לעקוב ותצטרפו אלי גם בחודשי החופש הגדול.


חופשה נעימה,

שלכם,

חלי







68 views0 comments

Recent Posts

See All
מברברת1.jpg

על עיצוב פנים, על החיים ועל מה שביניהם

bottom of page