בפוסט האחרון עידכנתי אתכם שבחודשים הקרובים ארחיב ואספר לכם למה אני כל-כך אוהבת לתכנן ולעצב חללי עבודה לחברות ומשרדים ואחשוף קצת את הדרך שלי לייצר חיבור בין העובדים למקום העבודה שלהם, ומדוע זה כ"כ חשוב לשקף את ערכי המותג בעיצוב הפנים המשרדי.
היום אשתף ואספר לכם מה בעצם גרם לי לקום באמצע החיים ולשנות כיוון.
או, איך בעצם הגעתי לעיצוב פנים?
עיצוב פנים זו קריירה שלישית שלי - קדמו לה כעשור בענף הדפוס כמפיקת דפוס ועוד 14 שנים במשרדי עו"ד בתפקידי ניהול אדמיניסטרטיבי.
לכאורה היתה לי משרת חלומות עם תנאים מעולים, ניהלתי משרד עו"ד בוטיקי, בוס מהמם ומפרגן, עבדתי פחות שעות והרווחתי יותר, באמת חלום.
אך בתוך הלב שלי, הרגשתי שאני לא נהנית, התעסקתי המון בכספים, של הלקוחות, של המשרד, מלא אקסלים, תיוקים ושיחות מורטות עצבים מול הבנקים, בקיצור, כל מה שאני לא אוהבת לעשות.
וכך, לפני כ-13 שנים (כשנה לאחר שהתחלתי לעבוד באותו משרד), החלטתי שאני לא מוותרת על החלומות שלי, חזרתי לספסל הלימודים והלכתי ללמוד עיצוב פנים באולטימה בי"ס לעיצוב של מרכז הבניה הישראלי.
3 שנים של לימודי ערב, ילדים, עבודה, הגשות, אמא שחלתה, לילות ללא שינה ומה לא...איך הבנים שלי היו אומרים: "אמא, הבטחת לנו עוף לשבת"... 😉
כבר בסמסטר האחרון השגתי את הלקוח הראשון שלי וכל השאר היסטוריה. זה היה סימן שאני בדרך הנכונה.
בתחילת דרכי כמעצבת המשכתי במשך כ-5 שנים לעבוד באותו משרד עו"ד, במקביל לבניית תיק עבודות בעיצוב פנים והתנסות בעבודה מול לקוחות בפרויקטים שונים.
די מהר הבנתי שמה שאני הכי נהנית לעשות זה לתכנן חללי עבודה לחברות ומשרדים.
למה דווקא משרדים?
כי עבדתי שנים במשרדי עיצוב ופרסום מהמובילים בארץ כמפיקת דפוס. שם, נחשפתי לראשונה להשפעה העצומה של מיתוג נכון עבור חברה, מיתוג שאני מתרגמת היום, הלכה למעשה, במשרדים אותם אני מתכננת ומעצבת.
כי עבדתי שנים כשכירה במשרדים ואני מכירה את המהות, האווירה והרצונות וגם את האינטריגות 😉, הן של הלקוחות שלי והן של העובדים שלהם.
כי אני אוהבת את המורכבות של פרויקטים ואת היכולת שלי לייצר עבור הלקוחות שלי חיבור טוב יותר של העובדים למקום העבודה באמצעות העיצוב שלי.
הבנתי שבתחום הזה אני יכולה להביא לידי ביטוי את כל החוזקות והניסיון שלי משנים עברו ואת כל זה אני יוצקת באהבה גדולה לפרויקטים שלי. אם זה בניהול פרויקטים, אם זה בהבנה מה מיתוג נכון יכול לעשות ואם זה בהכרות הקרובה שלי בכל מה שקשור בתרבות הארגונית במשרדים השונים.
אחד הדברים שאני תמיד אומרת ללקוחות שלי, זה שאני לא מתאימה לכל אחד.
אני אוהבת לעבוד עם לקוחות שההון האנושי בחברה שלהם חשוב להם והם רואים את העובדים שלהם כחלק מהמערכת.
אני תמיד אומרת שמותג צריך להראות לא רק בכ.ביקור או נייר מכתבים, אלא גם על קירות המשרד.
כשעובד נכנס למשרד שעיצבתי, הוא מרגיש בבית, כשלקוח הקצה נכנס למשרד הוא יודע לאן הוא נכנס ומקבל את התחושה שהוא נכנס לחברה שמאמינה בו ורוצה בו כלקוח.
לכן כשאני עובדת עם הלקוחות שלי על המשרדים שלהם, אני יודעת להתאים להם אותו לא רק ברמת התכנון הארגונומי אלא גם לשפה הגרפית של העסק ולערכיו.
בחודש הבא אספר לכם דרך אחד הפרויקטים שלי, מה זו פרוגרמה ולמה היא חשובה לנו כבעלי עסק.
איך היא מסייעת ללקוחות שלי וגם לי להבין מה הצרכים הפרקטיים והפיזיים של הלקוח ומה החזון שלו, מה החלום שלו, איך הוא היה רוצה שנרגיש כשנגיע אליו לפגישה.
מחכה לכם מיד אחרי ראש השנה (כותבת ולא מאמינה שעוד חודש מתחילה שנה חדשה).
ואם אתם מכירות בעלי עסקים חברות שרוצים משרד שיתאים לשפה שלהם ולמותג שלהם ושישדר את האווירה שלהם- תאמרו להם שידברו איתי.
#מעצבתמשפצת#אוהביעיצובפנים#תיכנוןועיצובפנים#עיצובפניםוהוםסטיילינג#נגרותבהתאמהאישית#עיצובלובי#עיצובמשרדים#תכנוןחלליעבודה#עיצובפניםלעסקים#מעצבתסיפורחיים#הרצאותעיצוב#עיצובחלליםמסחריים#designalifestory
Comments